تابلو سازی

۵ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

نئون پلاستیک چیست :

تمام خصوصیات چلنیوم را دارد تنها تفاوت آن در لبه حروف است که بجای آلیاژ آلومنیومی از لبه پلاستیکی استفاده می شود و این امر باعث شده تا مشتریان خاص خود را داشته باشد چرا که در چلنیوم فقط داخل حروف روشن می شود و کناره ها لبه آلومنیومی نمی گذارد نور رد شود و زیبایی خاص خود را دارد و مثل سایه روشن حروف می باشد اما در نئون پلاستیک تمام حروف روشن می شود .تفاوت چلنیوم و نئون پلاستیک : در چلنیوم داخل حروف روشن می شود و لبه ها آلومنیومی نمی گذارد کناره ها روشن شود اما در نئون پلاستیک تمام حروف روشن می شود .

  • علی آقایی
  • ۰
  • ۰

این مجموعه، در بردانده نکاتی است که شاید به هنگام مطالعه در نظرتان بدیهی جلوه کند. اما اغلب بدون توجه به آن ، اقدام به برنامه ریزی تبلغاتی و طراحی گرافیک میکنیم...


-   پیش از آغاز هر پروژه تبلیغاتی تمام مواردی را که تصور می کنید با پروژه شما مرتبط و ضروری است و باید آنها را انجام دهید ، یادداشت و فهرست کنید.


-  در مورد موضوع سفارش اطلاعات لازم و ضروری کسب کنید. تا زمانیکه تمامی اطلاعات ضروری یا حداقل مذکور ، اشتباه محض است.


-  اگر برای تبلیغ کالای مورد نظر ، اقدام به طراحی تصاویر الزامی است بهتر است تمامی الگوهایی را که به ذهنتان میرسد ، بر روی کاغذ منتقل کنید.


-  سقف بودجه که سفارش دهنده امکان پرداخت آنرا دارد برای شما بسیار اهمیت دارد ، چرا که به شما امکان می دهد موارد دیگر پروژه را براساس آن مدون و محاسبه کنید.


-  شناخت ویژگیهای کالا یا خدماتی که قرار است برای آن تبلیغ کنید شما را در قرار گرفتن در مسیر درست تبلیغ ، بسیار یاری می کند.


- تا حد امکان از بکار گیری تصاویری که در سایر آثار چاپی استفاده شده اند پرهیز کنید ولی اگر به دلایلی لازم باشد چنین کاری انجام دهید – از جمله اصرار سفارش دهنده آنهم در صورتی تصویر مورد نظر متعلق به آرشیو خود او باشد – حتما تصویر اصلی را از او تحویل بگیرید و از اسکن کردن تصاویر چاپی خودداری نید، زیر این امر در چاپ (افست) مجدد تصویر سبب می شود تا تصویر از نظر جهت قرار گرفتن ترام ها دچار افت کیفیت شود. (به این ایراد اصطلاحاً پیچازی می گویند.


- زمانیکه برای انجام پروژه در اختیار دارید باید کاملا مشخص باشد در حقیقت جدول زمانی تبلیغاتی شما جهت ارائه محصول تبلیغی در جامعه بسیار حائز اهمیت است.


-  انتخاب تکنیک و شیوه متناسب با موضوع از موارد دیگری است که در امکان موفقیت شما مؤثر است.

  • علی آقایی
  • ۰
  • ۰

تابلو سازی حروف برجسته پلاستیک-پلکسی


تابلو سازی تبلیغاتـی برجسته پلکسی(Plexi Glass) تمامی خصوصیات حروف برجسته چلنیـوم را دارد, تنها تفــاوت آن در جنس لـبـــه حروف می باشد که در عوض آلـــیاژ آلومنیومی که در تابلو سازی چلنیوم وجود دارد، از لبـــه پلاستیــکی شفاف پلکسی استفاده می شود و این امر باعث شده تا تابلو سازی برجسته پلکسی گِـلَس متقاضیان ویــژه خود را داشته باشد.

» چرا که در چلنـیوم تنهــا داخــل حــروف روشن می شود و کنـــاره ها لبه آلومنیومی اجازه عبــور نــور را نداده و این جلــوه خاصی به تابلو سازی چلنـیوم خواهد داد. اما در تابلو سازی پلکسی کل قسمتهای حــروف روشـن می شود.

تفــاوت حروف برجستـه چـلنیوم و آکرلیک(پلکسی گلاس)

ساخت حروف برجسته پلکسی

در تابلو سازی چلـنیـوم بخش داخل حروف روشن می شود و لبــه های آلومینیومی اجازه عبور نـور از کناره ها را نمی دهند؛ اما در تابلو سازی پلکسی گلس کل ابعاد و وجوه حروف روشن می شود. در واقع این تفاوت بازر تابلو سازی حروف برجسته چلنیوم و تابلو سازی حروف برجسته پلکسی می باشد.

  • علی آقایی
  • ۰
  • ۰

پلکسی: این روزها پلکسی که ارتقا یافته پلاستیک است بازار جهان را در تصرف خود قرار داده است. پلاستیکی سخت، با دوام بالا،  عدم تغییر رنگ در آفتاب، با بیش از 40 تنوع رنگ زیبا و قابلیت عبور نور به صورت یکدست و زیبا با ابعاد استاندارد 122*182 و ضخامت 3 میل به بالا.


حروف-برجسته -پلکسی-کامپوزیت   حروف-برجسته-پلکسی-پرسپکس


تابلو سازی پلکسی


 حروف پلکسی: اسم عامیانه و قدیمی این نوع حروف نئون پلاستیک است که با پیشرفت تکنولوژی پلکسی جای پلاستیک را گرفت. پلکسی 3 میل توسط دستگاه لیزر بریده شده و لبه حروف جهت برجسته کردن از همان پلکسی لیزر می شود. طریقه ساخت این نوع حروف با حرارت مستقیم شعله آتش با کپسول گاز و هوا و نرم کردن پلکسی نواری و چرخاندن دور پلکسی برش شده و تزریق چسب کلروفور است. پس از ساخت، طرح روی pvc کشیده شده و با عمودبر برش می شود و با smd های بلوکی پر شده و به هم متصل می گردد. pvc با مته سوراخ و سیم وصل شده به پشت حروف جهت نصب آماده می گردد.


 

  • علی آقایی
  • ۰
  • ۰

جنس چلنیوم از ماده ای ساخته شده که تابلو چلنیوم را در برابر هر گونه زنگ زدگی محافظت می کند. تجربه اثبات نموده افرادی که برای تبلیغات خودشان دنبال زیبا بودن و جذاب بودن هستند و در باره این امور وسواس دارند با استفاده از تابلو چلنیوم هم به خواسته و وسواس خودشان رسیده اند و هم توانسته اند کسب و کارشان را نسبت به رقیب هایشان رونق ببخشند و در کسب و کارشان موفق تر ظاهر شوند. 

  • علی آقایی